Friday, October 21, 2005

Polletten trillar ner

I en representant för ...grönvita sidan upp!s ordinarie arbetsuppgifter ingår att det första man gör på morgonen skapa en mapp med dagens datum. Med en mage, hjärna och själ däst och vacker av öl, tog det en stund innan han förstod varför han genomsyrades av en underlig och nästan okontrollerad känsla av välbehag när han slog in de fyra sista siffrorna. 1, 0, 2, 1.

Tills Rickmer öppnade ögonen på honom.
Nu skäms han lite.

Det finns ett relativt stort antal Hammarbyfans som, i likhet med Zlatan, bojkottar Sportbladet. Dessa varnas, men länkarna nedan är värda att bryta ett par principer för.
Den här dagen, för fyra år sedan
Dagen efter den här dagen, för fyra år sedan

3 Comments:

herregud
jag sitter på ett internetcafé i lund & jag börjar fan böla när jag läser om den där dan. 

Posted by miserykidd

10/21/2005 02:17:00 AM  

I dessa mörka och kalla tider av dif så tänder de där sidorna en fin och värmande liten brasa under min grönvita tröja.
På söndag ska vi tända vårat Hammarby med eld, glöd och gnistor. Malmöklacken gör åkarbrasor.

10/21/2005 02:53:00 AM  

Har iaf tillgång till mediearkivet.. Andreas? Nej usch vad fånigt.. Bara fortsätt vara grym så får du vara hur anonym du vill för mig

10/22/2005 05:32:00 AM  

:
:
:

BloggerHacks

<< Home