Friday, October 21, 2005

All publicitet...

Egentligen borde vi hålla oss för goda för att falla för brottsprovokation, men vi kan bara inte låta bli att bemöta den här vilda attacken.

I fyra punkter:
1. Tröjorna är faktiskt Kappa!
2. Det här är antingen ett skamlöst försök att ragga nya läsare enligt Ulf Nilson-principen (notera hur enkelt vi går i fällan!)...
3. ...och/eller ett lika skamlöst försök att komma i kontakt med vackra, Friskis&Svettis-trimmade Hammarbypojkar. (men är Jensen & Jensen verkligen så snygga? Inte fan vet vi, men Mikkels tyngdlagsföraktande, bakåtlutade löpsteg är ju inte direkt, öh, porrigt)
4. För övrigt är det, för att uttrycka det milt, tveksamt om det i dagsläget över huvud taget finns något grundlagsstöd för att yrka på ett förbud mot att stödja Bajen.
Case dismissed.

Nåja, det finns folk som gillar oss. Också.

***

Någon kanske undrar varför vi knappt, med två dagar kvar till säsongsavslutningen, skrivit ett ord om söndag.
Svaret är mycket enkelt.
Så snart vi på allvar börjar reflektera över Malmö-matchen börjar våra händer att
d a r r a o k o n t r o l l e r a t.

3 Comments:

Okej jag erkänner! Jag vill ha snygga och vältrimmade Hammarbykillar som läser min blogg!

10/21/2005 04:26:00 AM  

Jag märker att Karolina inte varit på södra nångång. Ignoransen är enorm. Snygg och vältrimmad är inte bajarens mest utmärkande egenskaper. Det är kärlek och lojalitet. Forza!

10/21/2005 05:13:00 AM  

Ursäkta, min kompass hade gått sönder. Jag menade såklart Norra. Jag skäms.

10/21/2005 05:13:00 AM  

:
:
:

BloggerHacks

<< Home