Wednesday, July 13, 2005

"Nylund nobbar Bajen"

...vrålar rubriken på FotbollDirekt (som är en kopia av svenska Dagbladets artikel - ej att förväxla med Svenska Dagbladet eller norska Dagbladet).

Har ingen gått Silly-skolan? Nylund säger helt enkelt att Sundsvall får sälja honom nu om de vill ha pengar för honom, för i november går han oavsett vilket. "Jag pratar med Giffarna om en förlängning, men sedan vet jag att fler klubbar är intresserade. Så självklart ser jag över min situation." - klarare kan man inte säga det utan att yttra orden "Jag vill dra!", men sådant är det väl bara David Ljung som gör?

Om det sedan blir Hammarby eller något annat lag är en öppen fråga.

Dagens lösaste rykte från Söderst@dion: Enligt en icke namngiven holländsk fotbollssajt konkurrerar Bajen med Nijmegen om att värva Jonas Olsson från Landskrona.
...och därmed ge upp allt framtida hopp om en Fair Play-plats.

För övrigt anser vi att Doktorn ska komma hem.

0 Comments:

:
:
:

BloggerHacks

<< Home